مصاء الخير

عدنا …..!!

ولو إنى مش عارف عدنا ليه بس ربك بيستر
اه … عدت عشان أكمل ماسبق ولم ينتهى منه زى ما كل الناس بتعمل
ومع أننى لم أعد العدة وأصحو على الاقل مبكرآ لمتابعة النشاط

اللى أنا عزمت عليه نفسى زى ما كل الناس فى الفتره الاخيره بدأت تعمل

تبعآ للظروف التى سبق وأشرنا لها
للأسف ( صحيت متأخر ساعتين عن العادى ) إظاهر

إن النشاط الفكرى بيتعب قوى
عموما وما نيل المطالب بالتمنى ولكن تأخذ الغله شوالا
طب سؤال بسيط ( أكيد السؤال موجه لشخصى أنا )عشان أنا الشخص الوحيد

اللى من حقه يسئل بما أن المدونه دى بتاعتى

وطبيبعى أنا برضه الشخص الوحيد اللى هيتسئل لانه محدش غير موجود

السؤال ايه بقى إيه هو نوع النشاط اللى ممكن أقوم بيه
سياسى مثلا أكيد لاء مش خوف لا سمح الله يعنى هخاف على ايه
محلتيش غير الدي فى دى وطلع بينسخ عادى كمان
لكن أساسا المشكله تكمن فى أن الواحد سياسيآ جاهل زى السمك
طب الواحد هيتكلم على ايه ما هو مش معقول هسيبها فاضيه

كده كأمعاء الاخوه فى مقديشيو
واضح ان الموضوع كبير قوى .. محتاج أدور لنفسى على سكيلز
ولو إنى حاسس أن كل ما أجيده هو مخاطبة العذارى أو جايز انا بصعب عليهم فبيكلمونى
عموما اهى مهاره برضه انى بصعب على الناس
بى رايت باك

2 تعليقان

  1. che husam said,

    أفريل 26, 2007 في 10:56 م

    دكتوووووووووور
    طب ما تعلمنى إزاى أصعب على العزارى وأنا أدلك على حد يعلمك السياسه

  2. magictrxx said,

    ديسمبر 17, 2007 في 12:51 م

    واضح ان حالتك صعب خالص
    عموما الحاجات مفيش اسهل منها وخصوصا لو كنت تمتلك الموهبه
    دا هيسهل عليك كتير قوى

    بس الاهم انك ماتحاولش تدور كتير
    هما بيجو لوحدهم


أضف تعليق