اضراب 4 مايو

تنكسرى ولا يتصلب عودك
أنا جنــــدى فى جـــــنودك

2 تعليقان

  1. magictrxx said,

    مايو 8, 2008 في 2:22 ص

    حصل بس تلائيكى كنت مسافره ومش واخده بالك
    اصله كان صامت

    وبعدين انتى شمتانه ليه
    تكونيش من الجماهيريه الليبيه وانا مش واخد بالى

  2. lanky said,

    مايو 8, 2008 في 6:37 م

    انا مش شمتانه .انا متغاظه اوى اوى من اللى بيحصل او اللى مش بيحصل ان اشوف الناس بجد بتتحرك والنبى بقا زهقت .نفسى اسمع خبر حلو .. ياراجل دا حتى الاضراب دا ولا حد خد باله من حاجه . يارب تكون حستنى .. بس خلاص………


اترك رد

