احنا فى نوفمبر مش اكتوبر

noor

الايام بقت غريبه قوى بتعدى بسرعة الصاروخ
كنت فاكر النهارده اننا فى شهر اكتوبر
طلع للأسف شهر نوفمبر … وأنا ولا دارى بالدنيا
امال لو كنت بشرب حاجه كنت عملت ايه ؟
جايز انا اللى بطلت احسب الايام لأني خايف أقول لنفسى
بقى عندى كام سنه ..
دا مش جايز دا أكيد …
انا لو رجعت خمس سنين لورا
وقلت لنفسى على اللى انا فيه دلوقتى كنت اتجننت
منها للأحلام اللى جابتنى الارض وياريتنى اتعلمت حاجه
فضلت ماسك العصايه من النص لحد ما وسطى اتكسر
المصيبه الاكبر لو عدى خمس سنين كمان وانا زى ما انا
لاء دا مستحيل طبعا .

بس انا اتعلمت من الدنيا حاجه واحده
انها ما اتستهلش …

زى النهارده سنة 77 السادات راح القدس
راح يهبب ايه مش عارف
فى ظل القرف اللى عمله كله
عرفت هو احتار مبارك ليه …

اترك رد

